söndag 12 september 2010

Sjuk

Hi!
Så har man gått och blivit sjuk, såklart. Feber och hosta.
Vi var i alla fall iväg till Madison igår och handlade. Jag gick omkring i affärerna med feberfrossa, tills vi kom på att man faktiskt kan ta alvedon. Köpte i alla fall fem tröjor och ett par skor som är tillåtna i skolan. Vi har ju en ganska strikt dresscode i skolan så det är svårt att hitta saker som man får ha på sig. Men Forever 21 hade bra saker!
Efteråt så åkte vi till en restaurang och åt. Det var ungefär som T.G.I. Fridays. Gött!

Idag så skulle jag egentligen ha följt med till kyrkan på morgonen men eftersom jag fortfarande är sjuk så hoppade jag över det. Senare idag så ska familjen förmodligen se på fotboll. Packers, Wisconsins fotbollslag, spelar tydligen en viktig match. Hoppas bara att de inte bjuder över massa folk hit för att kolla på matchen bara, det orkar jag inte :P.



Fyra av Amandas syskon plus Maggie på the fair.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar