onsdag 1 september 2010

Äntligen!!

Yees, nu har jag äntligen fått min placering! De tog allt god tid på sig. Men strunt i det nu, jag är bara helt sjukt glad. Explorius ringde i morse och berättade allt, efter det hoppade jag omkring i huset som en galning :P.
Jag åker redan nu på fredag till New York. Där ska jag stanna i två dagar och turista lite. Sedan reser jag vidare till *trumvirvel*.. Wisconsin!
Jag ska bo i en lite stad på 5000 invånare som heter Richland center. Där ska jag gå på Eagle high school. Vet inget om skolan än för de har ingen hemsida, men hoppas att min värdfamilj skriver lite om det i sitt nästa mail.
Min värdfamilj består utav:
Amanda Keller som är mamman i familjen.
Brett Keller som är pappan. Han är också fotbollstränare på skolan.
Maggie Keller som är 2 år och Grant Keller som är 1 år.
De väntar även ännu en till till våren.

Fullt upp kan man tro, men tydligen inte eftersom de har tid att ta emot mig :D.
De verkar i alla fall helt fantastiska och väldigt engagerade i allt möjligt.

Skriver mer när jag vet mer!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar