torsdag 2 september 2010

Mail

Hallå hallå!
Nu har jag bara några timmar kvar i Sverige, åker i morgon bitti vid typ tio. Är galet nervös och håller typ på att bryta ihop hela tiden, men det ska nog gå bra!

Fick i alla fall ett mail från min värdmamma Amanda igår. Hon skrev lite om vad de var intresserade av i familjen och vad de brukar göra på fritiden och så. De verkar väldigt aktiva, spelar fotboll (soccer) och vandrar och sånt, mycket bra!
Hon skrev också att hon höll på med att göra i ordning mitt rum, och att Maggie hjälpte till! :D
Tyvärr vet jag inte något om min skola än, men jag hoppas att hon svarar på mitt mail så att jag kan få reda på lite mer. Annars får jag ju veta allt när jag kommer fram till Wisconsin på måndag!
Har fått några bilder på mina värdsyskon, grymt söta! De ser väldigt svenska ut med blå ögon och blont hår, vill dock inte lägga upp några bilder på dem innan jag har fått min värdfamiljs tillåtelse.

Min resa är så här i alla fall:
Först åker jag till New York och stannar där lördag och söndag. Sedan åker jag vidare tidigt på morgonen till Chicago. Efter två timmar ungefär åker jag vidare i ca. 50 minuter till Madison där jag hoppas att min värdfamilj tar mot mig! Från Madison tar det en timme att åka till Richland center där jag ska bo.

Idag har jag packat klart allt, köpt en laptop och köpt presenter till värdfamiljen. Har alltså haft fullt upp. Datorn är underbar och jag är mycket nöjd med presenterna. Det blev dock lite många och de väger en del :P.

Ciao



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar