onsdag 23 februari 2011

Tisdag

Hej hej!

Idag var det sista hemmamatchen för varsity killarna i skolan.
Jag, Hannah, Anna, Joe och Chris började eftermiddagen med att äta pizza och popcorn, mycket gott! Sedan var det dags för killarna att spela. De ledde stort mid halvtid då det var dags för "parentsnight". Vilket betyder att alla spelare står på ena sidan av hallen och föräldrarna på andra sidan. Sedan säger någon sitt och föräldrarnas och man går och möts i mitten av golvet. Spelarna ger en present till föräldrarna man kramas och sedan ställer man sig intill väggen. Haha, tyckte det var lite pinsamt att gå där medans alla tittade. Som tur var hade jag i alla fall gett instruktioner hur man uttalar mitt efternamn, så det gick i alla fall bra.

Sedan vann de hela matchen med 50 poäng, :P
Efter matchen åkte jag hem. Hade tänkt att åka hem till Abby, men eftersom jag var där igår så kände jag att jag borde stanna hemma med familjen haha.

Imorgon blir det sovmorgon ör mig eftersom att jag inte har någon kör på morgonen, yes! Ska nog göra några blåbärspannkakor på morgonen eller något :P.

Nu är dte dags för cupcakewars på TV.

See ya later, ciao!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar