söndag 20 februari 2011

Söndag

Hej!
Kyrkan var inställd idag p.g.a dåligt väder, det haglar och åskar ute. Så nu får jag stanna hemma i stället, skönt! Åt blåbärspannkakor och sirap till frukost, lyxig frukost för att vara en söndag då jag vanligtvis är stressad över att bli klar inför kyrka.

I fredags var det sista basketmatchen vi kommer ha på hemmaplan, lite sorgligt. Vi vann i alla fall, med 40 poäng tror jag haha. Efter matchen så åkte jag hem till Abby och sov över där. Vi kollade på TV och åt popcorn typ, not too exciting.
Sedan på lördag kväll så hade vi en frågesportstävling i skolan/kyrka. Mitt lag bestod av några tjejer från min skola. Vi kom tredje till sist haha, men vi hade kul ändå.
Jag kom hem ca. 11:30 på kvällen och gick och la mig direkt.

Nu måste jag städa mitt rum det är kaos för ögonblicket.

c u later alligator.



Det lilla huset jag bor i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar