tisdag 19 oktober 2010

Monday

Hej!

I lördags var jag iväg och shoppade. (Jag, Karen och Mika) Resan dit tog nästan två timmar, och mallen var fortfarande ganska liten. Men det var värt det. Vi gick omkring i Target några timmar och åt popcorn och kollade på kläder, haha, sedan gick vi omkring i lite riktiga affärer också. Men jag köpte inte så mycket, måste hålla mig till min budget som känns lite svajig just nu.

I söndags var vi som vanligt i kyrkan på morgonen. Vi kom 30 minuter för sent och fick smyga in, haha.
Efter det så åkte jag ut till en farm för att rida med en av ledarna i min youthgroup. Vi var ute i över två timmar, det var fantastiskt vackert. Wisconsin är vanligtvis väldigt platt, men där jag bor är det massa kullar och berg, så det är perfekt för horsebackriding,

I dag var en vanlig dag i skolan. Jag föråt mig på walking tacos såklart, men det är sååå gott. Walking tacos är som tacos fast man har Fritos-chips till i stället för tacoskal.

Ciao


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar