lördag 16 oktober 2010

Homecoming

Hejhej.
Förlåt för det långa uppehållet, men mina kära vänner har nu fått mig att börja igen. :)

Idag var det spiritday i skolan, glömde såklart kameran hemma så det blev inga bilder. Alla hade blå och guld kläder och smycken. Vi hade även ansiktsfärger och hårspray i guld och blå. Det var väldigt roligt. Även om min skola inte är så seriös i vanliga fall så var det värre än vanligt idag, mycket trevligt.

Efter skoldagen åkte jag med en vän från en annan highschool till hennes homecoming. Det var väldigt roligt, fast vi förlorade med 0-41 :P.
Homecoming är en fotbollsmatch med skolans lag mot någon annans skola och efter det en skoldans.
Är alldeles för trött för att orka skriva något långt inlägg idag. Imorgon ska jag med tjejerna och shoppa vinterkläder.

C u later alligator

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar