onsdag 20 april 2011

Hi y'all

På begärelse från Bella ska jag nu uppdatera min blogg, haha.
Så, just nu sitter jag bara hemma och njuter av mitt påsklov. Min kära värdmamma har inte fått sin bebis ännu. Hon var "due" i söndags men har ännu inte fått det. Vi hoppas att vi kan åka in till sjukhuset på torsdag och att hon kan få den då. Så just nu är det bara väntans tider här borta.

I måndags åkte jag och ett gäng tjejer till Madison för att shoppa. Vi var ca. 11 stycken tjejer så det vara ganska galet. Niki körde och det var första gången hon hade kört i en "större" stad, vi är country girls här borta. Så jag är bara glad att vi överlevde resan, haha. Köpte en klänning jag ska ha på mig på graduation som är från Forever 21. Annars köpte jag bara en massa målarprylar.

Juste, i lördags var jag på Midwest horsefair. En slags marknad med alla sorters hästar från hela världen och en massa shower och så. Åkte dit med Heidi och det var himla roligt. Har varit ute och ridit hos henne ett par gånger också.
Fördelen med att bo i Wisconsin, bara massa bondgårdar överallt.
Fast just nu har vi nollgradigt och snöstorm... Ena dagen är det 30 grader och sol och andra dagen är det snöstorm.

Berättade väl aldrig om sångtävlingen jag var med i heller? Haha jag måste börja uppdatera mer.
Det var en "district solo/ensemble" Jag sjöng en duett med Hannah som gick uruselt haha. Mitt fel, kunde verkligen inte min part. Men mitt musical theatre solo gick bra, jag sjöng "I dreamed a dream". Jag vet jag vet, Susan Boyle. Men jag kom i alla fall på första plats med den, så är mycket nöjd.

I morgon ska jag sova in, love it!! Stackars Abby jobbar från sju på morgonen varje dag, annars skulle jag nog bo i hennes hus the majority of the break, og well.

C ya later alligator!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar