onsdag 10 november 2010

Födelsedag!

Hej hej!
Idag är det min födelsedag, så nu är jag 17 år :).
Dagen har varit bra. Amanda kom till skolan idag och hämtade mig innan lunchen och vi åkte och åt på en hambugerestaurang istället. Jag missade en stor del av skoldagen också. Mycket lyckat!
Sedan så åkte jag hem och skypade med min familj och öppnade deras paket. Efter åkte vi till min värdfarmor och värdfarfars hus och öppnade pressenter. Tack till alla som skickade pressenter!
Fick massa svenskt godis och böcker!

Igår så var det den värsta dagen hitils som jag har haft här. Had bara hemlängtan hela dagen, alla var allmänt sura och ledsna och en kille svimmade under basketträningen, bröt näsan på två ställen och var tvungen att åka in till akuten, så vi var jätteoroliga för honom såklart.
Helt värdelös dag bara.

Men nu är allt bättre.
Vi hörs!

1 kommentar:

  1. Hey I have a question!

    How is it in USA? Are they a lot better at subjects than us, here in Sweden? Is everything harder, specially math and those important subjects….
    And is it hard to fit in, not in a popular way, I mean with the language, is it very hard?

    I have been thinking about transferring for a year, next year, but I am scared that everything is going to be too hard and that I will regret it.

    Is it hard??? Please answer and give me your opinion, it would really help!!! Thanks

    SvaraRadera